Lai veicinātu “Latvijas Mazpulku” atpazīstamību sabiedrībā, uzlabotu publicitātes kvalitāti, nodrošinātu kvalitatīvu mārketingu, palielinātu privātā finansējuma īpatsvaru budžetā, “Latvijas Mazpulki” īstenoja projektu “Redzi?!”
Tā kā mūsdienās ir mainījusies cilvēku uztvere, biedrības “Latvijas Mazpulki” vizuālais komunikācijas veids bija novecojis un tam bija nepieciešama atjaunošana. Cilvēki mūsdienās labāk uztver infografikas, plakātus, nevis informāciju teksta formātā. Lai “Latvijas Mazpulki” ar savām PR aktivitātēm sasniegtu plašāku auditoriju, mūsu zīmols bija jāpārveido modernāks un interesantāks mūsu mērķauditorijām. Paaugstinoties auditorijai, kādu mēs sasniedzam, paaugstinās sponsoru interese sadarboties ar mūsu biedrību, kā arī aug iespējamo nākotnes ziedotāju skaits. Lai to sasniegtu, projekta ietvaros “Latvijas Mazpulki”:
– sadarbībā ar Artu Citko izstrādāja jaunu zīmola vizuālo identitāti, izveidoja sociālo tīklu ierakstu sagataves platformā “Canva”;
– izglītoja biedrus kā lietot jauno vizuālo identitāti, kā fotografēt un uzturēt sociālos tīklus un kā piesaistīt privāto finansējumu;
– izveidoja jaunus un kvalitatīvus sociālo tīklu materiālus par organizāciju.
Biedrības ienākumu galvenais avots līdz šim ir projektu ienākumi 82%, projekta ietvaros tika plānots palielināt privātā finansējuma īpatsvaru par 10 %:
– tika organizētas minikampaņas;
– tika piesaistīti ziedojumi;
– tika attīstīta mazpulku suvenīru un atribūtikas tirdzniecība.
Projektu finansiāli atbalsta Norvēģija, Islande un Lihtenšteina. Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas granta apjoms 13 073.29 eiro. Projekta mērķis ir veicināt “Latvijas Mazpulku” atpazīstamību sabiedrībā, uzlabot publicitātes kvalitāti, nodrošinot kvalitatīvu mārketingu, palielināt privātā finansējuma īpatsvaru budžetā.